recapte-alimentsEls dies 25 i 27 de novembre i 2 i 4 de desembre es farà un recapte d’aliments a l’escola Molí de Finestrelles per a ajudar a famílies del barri. L’horari de matí serà a partir de les 9:00 h i l’horari de tarda a partir de les 16:30 h. La recollida es farà davant de l’escola per facilitar el compliment de les mesures de seguretat i higiene.

Aquest any, la donació es farà a l’Associació de Veïns i Veïnes de Sant Andreu Nord-Tramuntana, que col·laboren amb el Banc Obrer Solidari d’Aliments.

És un any complicat per moltes famílies i es necessita tota mena d’aliments. Però es demana especialment vinagre, sal, oli d’oliva i de gira-sol, bolquers, farinetes, tovalloletes, xampú i gel de bany.

Si alguna família ho necessita, pot acostar-se directament a l’Associació de Veïns, al passeig Torres i Bages núm. 103.

Gràcies per la vostra col·laboració!